LIDERUL ŞI GÂNDIREA STRATEGICĂ
Abstract
Gândirea strategică constituie o practică esenţială în zilele noastre iar liderii vor continua să se bazeze tot mai mult pe aceasta în orice situaţie. Ţinând cont de faptul că cel mai eficient stil de conducere este cel care produce rezultatele cele mai bune cu mijloacele, infrastructura şi înzestrarea tehnică avută la dispoziţie, liderii vor trebui întotdeauna să recurgă la şi să dezvolte permanent gândirea strategică.References
• Cătălin Zamfir, Lazăr Vlăsceanu (coordonatori), Dicţionar de sociologie, Editura Babel, Bucureşti, 1998
• HERVE COUTAU-BEGARIE, Tratat de strategie – vol.1, ed. UNAp., Bucureşti 2006
• G.C. Maior, Incertitudine. Gândire strategica si relaţii internaţionale in secolul XXI, RAO, 2009, Bucureşti
• Joseph D Rost – Leadership for the 21st Century, Edited by Praeger, Westport Connecticut, 1993
• Munqith M. Daghir , Kais. I. H. AlZaydie. (2005). The Measurement Of Strategic Thinking Type For Top Managers In Iraqi Public Organizations Cognitive Approach, IJCMVol. 15 (1), 41 International Journal of Commerce & Management
• Nick Tasler › Lun, 2014-05-12 16:15 © 2014 Harvard Business School Publishing Corp
• Reddin W.J., Les trois dimenssions des dirigeants, în Management France nr. 1, 1968
• Zorlenţan T., Burduş E., Căprărescu G., Managementul organizaţiei, Editura Economică, Bucureşti, 1999
• Dictionary of Human Resource & Personnel Management, Second Edition, Peter Colling Publishing, 1997, Reprinted 1998
• DEX, ed.IIa, Bucureşti 1996
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.