ASPECTE PEDAGOGICE ÎN PROIECTAREA JOCURILOR SERIOASE
Abstract
Proiectarea unui joc educaţional depinde de o serie de factori, precum ar fi: grafică, pedagogie, animaţie care pot influenţa experienţa utilizatorilor într-un mod plăcut. Componenta pedagogică poate face trecerea de la joc ca activitate distractivă la cea de instruire şi educare. În articolul nostru prezentăm experienţa dobândită şi modul cum am putea folosi aceasta în proiectarea unor noi jocuri.References
http://www.bits.de/NRANEU/others/amd-us-archive/fm3-05-301(03).pdf
http://www.rand.org/content/dam/rand/pubs/monographs/2012/RAND_MG1016.pdf
http://www.thehack.biz/wp-content/uploads/2014/03/Gaming-report-ConsumerLab.pdf
http://www.portalhr.ro/invata-despre-gamificare/
http://www.webuzz.ro/gamification-game-design-in-mediul-online/
http://community.lithium.com/t5/Science-of-Social-blog/The-Magic-Potion-of-Game-Dynamics/ba-p/19260
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2014 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.