INFLUENŢA MASS-MEDIA ASUPRA DESFĂŞURĂRII CONFLICTULUI DIN IRAK
Abstract
Într-un mediu de securitate dinamic şi fluid, autorităţile tind a folosi media pentru a modela opinia publică, deformând uneori, în acest sens, mesajul. Opinia publică trebuie să primească informaţii oportune şi precise de la şi despre structurile militare proprii, mai ales atunci când acestea luptă în afara teritoriului naţional.References
Nedelcu, Irina Mihaela, Reflectarea prin mass-media a partcipării armatei române în teatrele de operaţii din Afganistan şi Irak, Teza de doctorat, Bucureşti, 2013
Petrişor, Adelin, Războaiele mele, Editura Polirom, Iaşi, 2010
Wilesmith, Greg, Reporting Afghanistan and Iraq: Media, Military and Governments and how they influence each other în Reuters Institute for the Study of Journalism, Fellowship Paper, University of Oxford, Trinity Term, 2011
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.