INFLUENŢAREA SOCIALĂ A SECURITĂŢII NAŢIONALE PRIN NOILE CANALE MEDIATICE
Abstract
Noile abordări legate de apărare nu mai sunt strict legate de aspectul militar exclusiv, ci au consonanţe cu domeniile politic, economic, social, informaţional şi de mediu. Accesul publicului la informaţii de natura securităţii naţionale se realizează, de regulă, în situaţii excepţionale, publicul fiind informat, în mare parte, de mijloacele de comunicare în masă şi, mai nou, prin mijloacele on line. În aceste condiţii se conturează apariţia unui potenţial fenomen de influenţare socială care poate să inducă efecte mai puţin dorite asupra procesului de luare a deciziilor în materie de politici de securitate naţională.References
Bădău Horea Mihai, Tehnici de comunicare în social media, Editura Polirom, Iaşi, 2011.
Breakenridge D., P.R. 2.0: new media, new tools, new audiences, Pearson Education, New Jersey, 2008.
Miege Bernard, L’espace public: au-dela de la sphere politique, în Hermes, Communication et politique, CNRS editions, Paris, 1995.
http//:www.buzzmachine.com/archives/2005_06_21.html
http://www.scritube.com/administratie/Probleme-actuale-in-domeniul-r191212211.php
http://www.business-edu.ro/diversitate-si-etica/2147-misterele-networkingului
http://www.customerthink.com/blog/7_steps_for_creating_a_social_media_marketing_plan
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2014 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.