COMPETENŢA CULTURALĂ ŞI LINGVISTICĂ ÎN COMUNICAREA PUBLICĂ
Abstract
Articolul de mai jos analizează relaţia dintre comunicarea publică, pe de o parte, şi competenţa culturală şi respectiv lingvistică, pe de altă parte. Se pleacă de la premisa că o societate conştientă de valorile ei culturale, dar totodată capabilă să comunice în diverse limbi altor societăţi care sunt aceste valori şi de ce sunt ele importante în lume este o societate care are un viitor naţional şi internaţional cert. Lucrarea de faţă este totodată şi un îndemn la afirmarea identităţii culturale româneşti în toate aspectele ei atât în ţară, cât, mai ales, în afara graniţelor ei.References
Baba Cătălin, Comunicare publică, Cluj-Napoca, 2013.
Chiciudean Ion, Ţoneş Valeriu, Gestionarea crizelor de imagine, comunicare.ro, Bucureşti, 2000.
Costea Miriam, Stănescu Dan, Manual de comunicare şi relaţii publice, Bucureşti, 2006.
Georgiu Grigore, Filosofia culturii: Cultură şi comunicare, Ediţia a II-a revăzută şi adăugită, Editura comunicare.ro, Bucureşti, 2004.
Downloads
Published
2016-03-31
Issue
Section
Articole
License
Copyright (c) 2016 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.