CONCEPEREA ŞI ELABORAREA CAMPANIILOR DE INFLUENŢARE SOCIALĂ
Abstract
Alianţa Nord-Atlantică este angajată în derularea campaniilor de influenţare socială în diferite teatre de operaţii. Specialiştii acestui domeniu elaborează campaniile de influenţare socială în concordanţă cu directivele organismelor superior ierarhice şi cu obiectivele misiunii. Viziunea asupra abordării unui astfel de proces este de a realiza o paletă largă de mesaje (din punct de vedere a suporturilor mediatice), care urmăresc să determine o schimbare comportamentală a publicului căruia îi sunt adresate. Entităţile de profil apelează la un set de instrumente de planificare şi conducere a campaniilor de influenţare socială cu scopul de a facilita producţia de mesaje şi accesul la publicul-ţintă.References
John S. Wright, Willis L. Winter Jr., Sherilyn K. Zeigler, Advertising, McGraw-Hill, New York, 1982;
Armand Dayan, La publicité, P.U.F., Paris, 1990;
Revista Cutia Pandorei, CTEA, 2011;
FM – 3-05.301 – Psychological Operations Process, Techniques, Tactics and Procedures, Fort Bragg, August, 2007;
Downloads
Published
2015-10-08
Issue
Section
Articole
License
Copyright (c) 2015 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.