ROLUL MARKETINGULUI STRATEGIC ÎN ORGANIZAŢIA MILITARĂ
Abstract
Marketingul, în general, și marketingul strategic în special au devenit în ultimii ani componente esențiale ale activității, nu numai pentru societățile comerciale, ci și pentru organizațiile nonprofit sau pentru cele guvernamentale. Principiile de promovare a firmelor și produselor prin elementele mixului de marketing își găsesc o largă aplicabilitate și în rândul organizațiilor a căror scop nu este realizarea profitului, ci asigurarea unor produse nepalpabile dar esențiale pentru buna funcționare a societății în ansamblu. Concret, referindu-ne la organizația militară, a cărei menire este de a asigura securitatea naţională, aplicarea elementelor de marketing strategic poate duce la o mai bună percepţie a activităţii pe care o desfăşoară organizaţia militară în folosul societăţii.References
Amerein P., Barczyk D., Evrard R., Rohard F., Siband B., Weber P., Manual de marketing strategic și operațional, Editura Teora, Bucureşti, 2002
Andreasen, Alan R., Kotler, Philip, Strategic marketing for nonprofit organizations, Seventh Edition, Editura Pearson Education, Londra, 2008
Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Principiile marketingului, Ediția a IV-a, Editura Teora, Bucureşti, 2008
Bacali, Laura, Marketing – mix, Atelierul de multiplicare al Universității Tehnice, Cluj-Napoca, 1997
Hinescu. Arcadie, Hinescu, Daniela Arcadia, Marketing strategic, Editura Napoca Star, Cluj-Napoca, 2007
Keefe, Lisa M., What is the meaning of 'marketing'?, Marketing News; 9/15/2004, Vol. 38 Issue 15, p.17-18, http://www.johnstockmyer.com/enmu/mktg1.htm
Kotler, Philip, Lee Nancy, Marketing în sectorul public, Editura Meteor Press, Bucureşti, 2008
Minculete, Gheorghe, Marketing, Editura Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, Bucureşti, 2007
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.