CONSIDERENTE PEDAGOGICE PRIVIND EVALUAREA INSTRUCŢIEI ÎN FORŢELE AERIENE
Abstract
Evaluarea instrucţiei este parte componentă a procesului de instrucţie şi asigură legătura dintre obiectivele stabilite la începutul etapei de instrucţie şi nivelul de instrucţie atins la sfârşitul acesteia. Procesul de evaluare a instrucţiei militare are la bază principiile, metodele şi tehnicile de evaluare specifice teoriilor pedagogice, fiind influenţate de evoluţia acestora în timp, cu transpunerea acestora la specificul militar.References
Cucoş, Constantin, Teoria şi metodologia evaluării, Editura Polirom, Iaşi, 2008;
Cucoş, Constantin, Pedagogie, Editura Polirom, Iaşi, 2006;
*** Doctrina instruirii Armatei României, Bucureşti, 2006;
*** Ghidul elaborării Programelor de Instrucţie pentru Misiuni, Bucureşti, 2004;
Downloads
Published
2015-04-02
Issue
Section
Articole
License
Copyright (c) 2015 Buletinul Universității Naționale de Apărare „Carol I”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articolele publicate sunt supuse legii copyright-ului. Toate drepturile sunt rezervate Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I”, indiferent dacă se are în vedere întregul material sau o parte a acestuia, în special drepturile privind traducerea, retipărirea, reutilizarea ilustraţiilor, citatele, difuzarea prin mass-media, reproducerea pe microfilme sau orice alt mod şi stocarea în bănci de date. Sunt autorizate orice reproduceri fără perceperea taxelor aferente cu condiţia precizării sursei.