TENDINŢE ÎN EDUCAŢIE: m-LEARNING ȘI Web 3.0

Authors

  • Ana-Maria CHISEGA-NEGRILĂ Universitatea Națională de Apărare „Carol I”

Abstract

Societatea modernă se dezvoltă într-un ritm alert, deci modul în care percepem educaţia trebuie să se schimbe pentru a se potrivi nevoii crescute a celor ce învaţă. Este clar că viitorul va fi dominat din ce în ce mai mult de calculatoare şi de Internet. Prin urmare, noua variantă a Internetului va avea un impact asupra modului în care oamenii învaţă, favorizând învăţarea comunicativă şi îmbunătăţind competenţele de comunicare. Prezentul articol se va concentra atât asupra unor tendinţe în educaţie, m-learning şi mediul de învăţare personalizat, cât şi asupra impactului pe care noua variantă de Internet, Web 3.0, o va avea asupra educaţiei în secolul al XXI-lea.

References

Berners-Lee T., The Semantic Web, Scientific American, May 17, 2001.

Chisega-Negrilă A.M., Web 3.0 în Education, Proceedings of The 8th International Scientific Conference e-Learning and software for Education, Bucharest, 2012.

Crompton H., A historical overview of mobile learning: Towards learner-centred education, Z.L. Berge& L.Y. Muilenburg (Eds.), Handbook of mobile learning, Florence, KY: Routledge, 2013.

Henderson M., Romeo G., Teaching and Digital Technologies: Big Issues and Critical Questions, Cambridge University Press, 2015.

Lee M. J. W. & McLoughlin C., Beyond distance and time constraints: Applying social networking tools and Web 2.0 approaches to distance learning, G. Veletsianos (Ed.), Emerging technologies în distance education, Edmonton, AB: Athabasca University Press, 2010, pp. 61-87.

Lomicka L., Lord G., A tale of tweets: analyzing microblogging among language learners, System, 40. 2011.

Wheeler S., 2009, e-Learning 3.0, http://steve-wheeler.blogspot.com/2009/04/learning-30.html

Europe în Figures, Eurostat Yearbook 2010, Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2010.

A European Perspective on e-Learning, Ibis Capital, Gartner.

Published

2016-03-31

Issue

Section

Articole